סדר יום ממוצע של מנהל מקצועי

הנושא השלישי עליו ענו המנהלים המקצועיים: איך נראה יום ממוצע שלך בתפקיד? באילו נושאים אתה נוגע, את מי אתה פוגש?

צילום:

אורן אהרוני (מכבי תל אביב):

היומיום שלי משתנה. אני מאמן את קבוצת הנוער וגם 4 פעמים בשבוע בבקרים את השכבות השונות שלנו במצוינות, בפרויקט האקדמיה שלנו בתיכון חד"ש, אני משתדל לראות כמה שיותר אימונים של קבוצות כדי לתת כיוון ולהאיר ולהעיר למאמנים, כמובן שאני רואה את כל המשחקים החשובים מגילאי ילדים דרך נערים ונוער. בקט-סל יש לנו מנהל מקצועי (עדי עמוס) שהוא אחראי על השכבה הזו אבל כשמזדמן לי אני רואה משחקי קט סל. סדר היום שלי דינמי ומורכב ומשתנה בהתאם לקבוצות שמשחקות.

איתי ירושלמי (גליל עליון):

יום רגיל שלי מתחיל בבוקר (אני מנתק מגע בערב) במעבר על הודעות ומיילים שלא עניתי עליהם. מתעסק בדברים ארגוניים אז מנצל את הבוקר לזה.

השלב השני (במציאות רגילה) הוא מעבר בביה"ס עמק החולה שם יש לנו פרויקטים אישיים עם כדורסלנים שלומדים בביה"ס.

בצהריים מגיע לאימוני קבוצה שלי ושל קבוצות המועדון ובערבים צופה במשחקי הבית של הקבוצות המובילות שלנו.

ברק דמציאן (כפר סבא):

מתחיל בסביבות השעה 15:00 ומסיים סביב השעה 21:00.

נושאים בהם אני נוגע בשגרה:

1. מאמנים \ מצויינות

2. הורים

3. קבוצה שאני מאמן

דניאל ששר (ירושלים):

אני מתחיל את היום במשרד. לרוב בשיחות טלפון עם המאמנים שראיתי אתמול בערב. אחר כך יש לא מעט עבודה שוטפת, ומשתדל תמיד להקצות גם זמן לתכנון - להוסיף דברים חדשים שלא עשינו בעבר.

בצהריים לרוב יש לי עבודה אישית עם שחקנים מהקבוצות הלאומיות של המחלקה, ואחר הצהריים/ערב אני במגרשים - רואה אימון או משחק. לרוב קבוצה אחת או מאמן אחד ביום, לפעמים יותר. אני גם דואג שיהיו לי ערבים פנויים כדי להיות עם המשפחה.

יהוא אורלנד (עמק חפר):

בוקר/צהריים:

אימון בוקר עם שחקני קצה.

שיחה/פגישה עם מאמן

שיחה עם הורה/הורים

אחה"צ/ערב:

צפייה באימון קבוצת קצה

אימון נוער-על

מתן בירנבאום (עמק יזרעאל):

מגיע למשרד בשעה 8:15 עד 13:30 בשעות אלו מתעסק בנושא מינהלה, אימונים אישיים ופגישות עם מאמנים.

אחה"צ -ערב: צופה במשחקים ובאימונים ומאמן את קבוצת הנוער לאומית של המועדון.

נתי כהן (אשדוד):

בתפקיד הזה של ניהול מקצועי אין יום ממוצע, כל יום יש בו את המשימות, המטלות והאתגרים הנוספים, בעיקר בתקופת הקורונה.

הנושאים הדי קבועים זו העבודה מול המאמנים בעזרה ובהכוונה, בצפייה באימונים ובמשחקים ומתן משובים, ישנן גם ישיבות צוות ניהולי ופגישות אישיות עם מאמנים.

במקביל בדיקת התהליכים בכל שכבה, חשיבה ובנייה קדימה של פרויקטים וכדומה.

במהלך העבודה יש גם תשומת לב לשחקנים באופן אישי, לבעיות שצצות מהשטח, הורים במידת הצורך.

עידן אוסטרייך (גלבוע מעיינות):

מתחיל מהבוקר בשיחות עם מאמנים, צוות, הורים וטיפול בדברים שוטפים, משעה 14:00 כל יום מגיע למשרד באולם, רואה אימונים ומשחקים ומעביר אימון אחד.

עידן לנקרי (הרצליה):

אני בדרך כלל מתחיל את הבוקר במשרד בפגישה קצרה עם אנשי הצוות שאיתי, לאחר מכן אני מקיים פגישות עם הורים / מאמנים או מבצע עבודה ארגונית הקשורה לתכנון היומי / שבועי של הקבוצות השונות.

לעיתים יש לי פגישות עם המנהלים שלי.

פעמיים בשבוע אני מאמן בבוקר בתכנית שלנו בבתי הספר.

אחר הצהריים אני בעיקר צופה באימונים / משחקים, נפגש עם מאמנים לשיח מקצועי או מאמן בעצמי בתכניות המצוינות שלנו.

אני גם מנהל את תקציב המועדון, טיפוח מאמני המחלקה, אירועי גיבוש, השתלמויות מקצועיות ועוד.

עידן פלדה (הפועל תל אביב):

בבוקר אני בעיקר בקשר טלפוני עם שאר המנהלים, עם המאמנים. רואה כל יום אימון או שניים. צופה במשחקים, משחקי אימון, שיחות עם הורים, השתלמויות מאמנים, קשה להגדיר יום ממוצע. במרכז עומד הקשר ההדוק עם המאמנים והשחקנים.

רוני קאן (קרית טבעון):

מנהל מקצועית כיום מועדון יחסית קטן לאלה שניהלתי בעבר, ומקום העבודה גם רחוק יחסית מהבית.

בבוקר מכין בדרך כלל מערכי אימון, מלקט חומר מקצועי מעשיר ושולח למאמנים, מנתח ורואה משחקים ב"מייפליי", משוחח עם המאמנים/ות שהעבירו את אימוני הבוקר של היכולת האישית לפני בית ספר (ז-ח-ט) וצופה בהקלטה של האימונים, מתאם מול מאמן האתלטיקה חלוקות עומסים ואת יחידות הזמן בהן הוא משתלב באימוני הקבוצות (החל מקט-סל ה' כולל), מדבר עם מאמנים/ות בוקר לאחר משחק.

אחה"צ/ערב: פגישה עם המנהל הארגוני על לוחות זמנים, מנהלות, מועדי משחקים. לוח הזמנים שלי נגזר גם משעות האימון והמשחק של הקבוצות שאני מאמן.

מבקר כמובן באימוני ומשחקי הקבוצות השונות, פוגש שחקנים, מאמנים/ות והורים לפי הצורך, מצטרף בפתיחת המשחק בקבוצות הצעירות ומברך שחקנים/ניות והורים למשחק ספורטיבי והוגן, מקיים מדי פעם אימוני תיקון טכניקת קליעה, מבקר באימוני חדר כושר, מעטפת העשרה ואימוני מצויינות (מקווים להחזיר בקרוב), מקפיד ביציע על התנהלות הורים תקינה (כיום קל יותר...)

רפי בוגטין (רחובות):

מפגש בוקר עם מנהל אירגוני, ביקור באימוני מגמות הכדורסל, צופה באימונים ומשחקים מוקלטים במיי פליי, פגישות עם מאמנים ואנשי מקצוע נוספים כגון מאמן כושר, פסיכולוג ספורט ותזונאית על בסיס שבועי, צפיה באימונים ומשחקים אחה"צ, הכנת חומר מקצועי והשתלמויות, מפגש עם שחקנים והורים במהלך השבוע, פגישות עם אנשי כדורסל לא מהמחלקה שלי לסיעור מוחות.

תומר בן חמו (ברנר):

מכיוון שאני עובד בבוקר במשרה מלאה אני מגיע בסביבות השעה 16:30 לאולמות.

אני משתדל להיפגש עם מאמנים צעירים באימונים שלהם, לצפות באימונים שלהם ולנסות לכוון ולתקן.

כמובן, יש לי כמה פגישות עם הורים או שחקנים בנושאים שונים.

הפגישות עם השחקנים וההורים מורכבות מאוד ונוגעות בנושאים רבים ומגוונים, מדקות משחק עד לעזרה בלימודים.

לחזרה לעמוד הראשי של הפרויקט לחצו כאן

מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? שתפו!
קבלת החלטות
פוטנציאל
שינה
אמונה
מטרה
סימני דרך
גיוון
עצמאות
קורונה
לחשוב כמו אלופים
ביצועים
כלים מנטליים
תחרותיות
משמעת
תקשורת
אחריות
מנהיגות
פציעה
יכולת גופנית
מנטור
פילוסופיה
שחקן ותיק
קושי
וודן
ביטחון
מיינדפולנס
זכוכית מגדלת
כיף
הקרבה
עונג שבת
הכנה
הרגל
מוטיבציה
שחיקה
תמיד קדימה
חוויה
הורים
סטנדרט
התמדה
גריט
למידה
הסבר
במשפט אחד
פשטות
קובי
student of the game
פודיום
רוטינה
קריירה
תירוץ
סדר עדיפויות
תרבות
פודקאסט
יצירתיות
עשייה
פירגון
הלך רוח
כישרון
אלברט איינשטיין
מיינדסט
אהבה
חינוך
שיחה
מאמץ
כשרון
מופנמים
אופי
מועדון קריאה
תכנון
דחיית סיפוקים
חסכון
דרך
זמן
תהליך
שקדנות
סבלנות
הרצאה
אסטרטגיה
הוראה
לימוד
התחלה
אנדרס אינייסטה
פפ גווארדיולה
תודה
אימון
השראה
הצלחה
מצוינות

אימון אקראי על ידי גיוון ספורטיבי

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - הפרק עם עמית רחמילביץ

על מנוחה ולמה היא חשובה

חשיבות הציפייה

חשיבות זמן התגובה

ג'ורדן, מאלון וקבלת החלטות בספורט

התאוריה של קבלת החלטות בספורט 2

על שינה וזיכרון

סוגים שונים של קבלת החלטות בספורט 1

שינה ורשתות חברתיות

התיאוריה של קבלת החלטות בספורט 1

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 19

סיכום 2020 באתר

חוב שינה והשלמת שעות שינה

שינה ומכשירים אלקטרוניים

5 מיתוסים על שינה

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 18

הקושי הכי גדול, הגאווה הכי גדולה

על מעברי שחקנים בין מועדונים

על סגלי מצוינות - כן או לא, למה ואיך?

על קידום המאמנים וטיפ למאמן המתחיל

מה חשוב למנהלים המקצועיים במאמנים במועדון?

על הקשר בין המועדון לבין הורים

אימון קבוצות במועדון - כן או לא ולמה?

סגנון משחק ודגשים מקצועיים

ערכים מובילים במועדון

על מועדוני הכדורסל המובילים בישראל

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 17

אנלוגיות באימון

על הקשר בין מאמנים לשחקנים

חשיבותה של השינה

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 16

Quotable Michael Jordan / Pat Williams

על ביצוע במאני-טיים ומה שבא לפניו - 2

על ביצוע במאני-טיים ומה שבא לפניו - 1

דני אבדיה, גנטיקה ומאמץ

לקלוע מישיבה על הספסל

יישום בפועל של עקרונות עיצוב האימון - כדורסל

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 15

הפרעת הקשר: אימון אקראי לעומת אימון חזרות

יישום בפועל של עקרונות עיצוב האימון

לעשות משהו דוחה

תמצא/י תשובה בעצמך

משוב חופשי ותרומתו לאימון

The inner game of tennis / W. Timothy Gallway

הנסיכה הכי גרועה

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 14

שימוש בדמיון באימון בזמן קורונה

זה לא ארגז

היום מתחשק לי לאכול ילד!

עקרונות עיצוב אימון בגישת ההגבלות

5 מילים שכדאי להתחיל להגיד

למידה מווידאו בימי קורונה - 2

תיאוריית הדינמיקה האקולוגית ללמידה מוטורית

על אמונה

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 13

למידה מווידאו בימי קורונה - 1

על התמדה

מודל האילוצים של Newell

Bird at the buzzer / Jeff Goldberg

על שעמום ולמידה

אימון עם חסימת ראייה

מטרת האימון

מיטל

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 12

למידה דיפרנציאלית - לספורטאים בימי הקורונה

טעימה מהעוגיות

להגביל כדי לאפשר

שימוש בציוד כדי להפוך אימון לדומה למשחק

דרכים להתמודדות עם לחץ

בית ספר לערכים ולספורט - חלק ב'

הקושי באימונים בתנאי בידוד

10 דברים שעושים הקופצים למים הטובים בעולם - חלק ב'

עיצוב סביבת למידה ייצוגית

10 דברים שעושים הקופצים למים הטובים בעולם - חלק א'

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 11

ציפייה - ניבוי ביצועים 2

קור רוח - poise

אימון על משטחים לא יציבים – לגיטימי או גימיק?

חזרות ללא חזרה

מכתב לעצמי - ג'יי הנסי

ציפייה - ניבוי ביצועים

תפיסה ופעולה

לחשוב כמו אלופים - לימודים

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 10

עין שקטה 2

הסוד של הכדורסל

תאוריית שילוב הכיף: שימור השתתפות ילדים ונוער בספורט

מכתב להורים אחרים בפארק

בית ספר לערכים ולספורט

עין שקטה - Quiet Eye

על כתמים, פרופורציות והקשר

שיפור ביצועים באמצעות מוטיבציה פנימית ותשומת לב ללמידה

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 9

ישיבה על הספסל

להגיע לקצה

סקירת מחקר על למידה לעומת ביצועים

דיבור עצמי

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - פרק 8

BOOST! / מיכאל בר-אלי

אולי יעניינו אותך גם הפוסטים האלו...

בחזרה לעמוד הבלוג