שאלה מספר 4 - מה כדאי למאמנים/ות חדשים לעשות בתחילת הדרך?
4. אילו עצות יש לכם למי שסיים עכשיו לימודים ורוצה להתחיל לאמן? מי המנטורים הכי טובים לשלב הזה בקריירה?
תתחילו לאמן. הפערים הכי גדולים בתחילת קריירה הם פתרון בעיות וכישורים שקשורים לאנשים. אלה לא נושאים שיתקדמו מעוד שנה בתואר.
פרגוס קונולי.
אם אתם מאמני יכולת גופנית, תרימו משקלים ותתאמנו בעצמכם. אף אחד לא סומך על טבח רזה. אתם לא צריכים להרים יותר מהם, ואתם יכולים להיות טובים בכל דבר אחר, מהירות, סבולת וכו'. אבל תתאמנו.
ותדעו איך מאמנים. אם הטכניקה שלהם לא טובה, איך תעזרו להם?
זה כולל להכיר סוגי ספורט שונים, ואפילו לדעת את ההבדלים בין הנשים והגברים באותו ספורט. צריך גם ללמוד לתקשר עם הצוותים השונים.
צ'ארלי מלטון.
תחילת הקריירה היא תמיד החלק עם השכר הכי נמוך והכי הרבה עבודה. זה גם החלק בו אתם הכי פחות טובים במה שאתם עושים וזה בסדר, אתם אמורים להשתפר בהמשך. תאמנו הכי הרבה שאתם יכולים, תכתבו הכי הרבה תוכניות שאתם יכולים, תלמדו מספרים וממאמרים הכי הרבה שאתם יכולים.
אין דבר כזה איזון בין עבודה לחיים בתחילת הקריירה אם אתם רוצים להבדיל את עצמכם מהמתחרים שלכם.
אלן בישופ.
אתה לא יכול לדעת מה אתה רוצה או אם אתה אוהב משהו עד שתנסה אותו באמת.
נסה למצוא אנשים שהערכים המובילים שלהם דומים לשלך והחזון שלהם דומה לשלך, ותגרום להם ללמד אותך דברים. לא כל מאמן מצליח או מנצח מתאים לכל אחד.
פיל בקנר.
תלמדו הרבה.
תפקחו עיניים. אל תהיו שיפוטיים. קשה ללמוד ככה.
תומאס לנה.
אנשים צעירים רוצים לדלג על שלבים. יש דרך להגיע לאן שאתם רוצים והיא כוללת הרבה דברים קטנים שצריך לבצע.
האם אתה מוכן לקבל שמאמנים אותך? אם לא, אני לא יכול לעזור לך.
האם אני יכול לומר לך את האמת? אף אחד לא אמר אף פעם שהוא רוצה שישקרו לו.
אנשים צעירים, בעיקר ספורטאים, מבלבלים אימון וביקורת. איך שאנחנו מאמנים, הטון שלנו, צורת הדיבור, יקבעו איך הדברים יתקבלו. אולי הם רוצים שיאמנו אותם והם מוכנים לשמוע את האמת, אבל אנחנו לא מביאים אותה בטון המתאים אז היא לא תתקבל.
בתרבות בה שחקנים נשארים שנה אחת בקבוצה, אין הרבה משמעות לטקטיקה. יש משמעות למערכות יחסים. אני לא מאמן אותם לפי הדברים שאני עושה טוב (כי יש לי הרבה זמן איתם) אלא לפי הדברים שהם עושים טוב (כדי שנוכל להצליח גם עם מינימום טקטיקה).
נורא קל למצוא את כל החסרונות של מישהו. הרבה יותר קשה - והרבה יותר מועיל - למצוא את נקודות החוזק שלו.
ברנדן סור.
לאמן זה ללמד. זה הקשר שונה כי אתה לא בכיתה, אתה בחדר הכושר או במגרש, אבל זה לעזור לאנשים להגיע לאן שהם רוצים להגיע. אם אתם רוצים לאמן, תמצאו מאמנים טובים ותבלו זמן לידם.
הנרי בררה.
תהיו בסביבה של כמה שיותר אימונים ברמה שאתם רוצים לאמן בה. לצפות באימונים, ואם יש לכם מזל, להיות נוכחים בפגישות. להבין אם אתה רוצים להיות חלק מהצוות של המאמן הזה, אם אתם יכולים לתרום משהו. יותר מדי אנשים חושבים שהם יכולים לקבל הזדמנות לעבוד במקום טוב בלי להיות מסוגלים לתרום משהו. תביעו את דעתכם כשמבקשים אותה. אל תחשבו שאתם יודעים הכול. תמצאו דברים שאתם יכולים לעשות או להגיד כדי לעזור לאחרים להשתפר.
טום קרין.
תרכשו ניסיון.
לי טאפט.
תהיו כמו ספוג.
דניאל רוז.
להתבונן. לבלות הרבה זמן בסביבה הזאת. רוב האנשים חושבים שהם יודעים מה הדרישות, אבל הם לא יודעים.
מולי בינטי.
תדעו למה אתם עושים את זה, ואם הסיבה קשורה רק אליכם, תמצאו תחום אחר. תדעו מי אתם ותתעקשו להישאר עצמכם.
ג'ונתן הולמס.
להתבונן. לדעת מה חשוב לאחרים. ללמוד כמה שאפשר ממי שאתם רוצים להיות כמוהו.
סטפני דמרה.
אחת המיומנויות הפחות מוערכות והיותר חשובות היא ממש להיות מסוגל ללמד את ההנפות השונות בחדר הכושר ולהיות בעלי ביטחון לעשות את זה.
בריאן בראון.
הייתי כמובן אומר שזו דרך טובה לחיות את החיים. הייתי אומר להם שזו דרך חיים ולא עבודה. מי שלא בקטע של דרך החיים, יהיו לו קשה בשלב מסוים. מנטור טוב יגיד לך את האמת ויהיו לו אינטרס משותף לאינטרס שלך.
דן יוז.
תתחילו לאמן. תכירו מאמנים, תשאלו איך אתם יכולים לעזור. תעשו את התפקידים שאחרים לא רוצים לעשות. תבואו מוקדם, תישארו אחרונים.
ג'ק הארבו.
אתם באמת רוצים לאמן ספורטאים/ות או שאתם רק בעניין בשביל כל הסטייל שמסביב? אפשר לגלות את זה בקלות על ידי זה שמסתכלים מה אתם עושים בזמן הפנוי שלכם. אני לא חושב שטחינת שעות במשרד היא הדבר הכי טוב לעשות, אבל כשיתפנה תפקיד, על מי הולכים להמליץ?
תמצאו מי מקדם את הענף או את התחום שלכם ותיעזרו בהם, לא רק באלה שנמצאים באותו תפקיד כבר תקופה ארוכה.
זאק זילנר.
הנה כמה מאפיינים שחשוב שיהיו למנטורים:
מתקשרים בצורה טובה, אוהבים ללמוד, לא להאכיל אותך בכפית אלא לגרום לך להתחייב, לדעת את המגבלות של עצמם, לשתף בכישלונות של עצמם ולא רק בהצלחות, והם צריכים להיות כאלה שיש להם מאמן בעצמם. בלי זה, כל מאמן הוא קצת צבוע. אתה לא באמת לומד אם אין מישהו שדוחף אותך.
ברט ברתולומיו.
להבין את התחום. מה אתם בעצם מלמדים? מה אתם מנסים להדגיש? אתם לא יכולים ללמד את זה כמו שפט ריילי לימד את זה. תמצאו אנשים חכמים שנכשלו ותנסו ללמוד מהם. איך הם למדו מהכישלון שלהם?
צ'אק מרטין.
תאמנו את עצמכם באופן עקבי. ככה תדעו על אימון יותר מאשר כל דרך.
ריישל אלסוורת'.
גיל כרונולוגי לא משפיע על ההתפתחות שלכם. חפשו כמה שיותר חוויות אימון פעילות.
כריס אוליבר.
הקצין הכי בכיר בכוחות המיוחדים של המארינס היה גם זה שהתנדב ראשון לעשות הכול. זה מאמן יכולת גופנית טוב, אמרתי לעצמי. מאמנים טובים אומרים "בואו אחריי".
הערך הכי חשוב לי הוא סדר. צריך להבין את המערכת, את התבניות של הדברים. אפשר למות בחדר הכושר. זה החדר הכי מסוכן באוניברסיטה.
בתור מנטור, התפקיד החשוב שלנו הוא לשמור על הבריאות של הספורטאים לאורך זמן.
דן ג'ון.