מה חשוב למנהלים המקצועיים במאמנים במועדון?

הנושא השישי הפגיש את המנהלים המקצועיים עם השאלות הבאות: אילו מאמנים אתה מחפש למועדון שלך? מה חשוב לך במאמנים?

צילום:

אורן אהרוני (מכבי תל אביב):

המאמנים שאנחנו מחפשים במכבי תל אביב הם קודם עושים את זה מתשוקה לכדורסל, מחויבים לפיתוח השחקן ולהתקדמות שלהם, מאמנים שרוצים ללמוד. 

איתי ירושלמי (גליל עליון):

במציאות הגלילית והרדיוס שבו אנו נמצאים לא קל למצוא מאמנים.

מה שאנחנו מחפשים במאמנים זה רעב ורצון ללמידה. מאמן שרוצה ללמוד יהיה מחויב ויתייחס לזה כאל יותר מסתם ״עבודה״.

הדבר הכי חשוב לנו אצל המאמנים זה שיהיו בני אדם.

ברק דמציאן (כפר סבא):

אני חושב שהיום הכי חשוב זה נושא "התשוקה": תשוקה ללמידה, תשוקה על המגרש לצד התנהלות מכובדת ומכבדת מול שחקנים, הורים והנהלה. 

דניאל ששר (ירושלים):

המאמנים הם ליבת המערכת, והחלק המשמעותי ביותר שלה.

אני מחפש קודם כל אנשים שהערכים שלהם דומים לערכים של המערכת.

שנית חשוב לי שהם יהיו עם ביטחון, אבל גם פתוחים ללמוד, ומבינים שבעסק הזה אף אחד לא יודע הכל.

כשאני בוחר מאמן למערכת, אני תמיד שואל את עצמי האם הייתי שולח את הילד שלי להתאמן איתו. אם התשובה היא כן - אז אשמח שהוא יצטרף אלינו.

חשוב לי גם מאוד שזה יהיה אדם שיודע להיות חלק ממערכת. המאמנים מתמודדים מדי שנה על אותם התפקידים אחד מול השני. כולם רוצים לאמן נוער על, כולם רוצים לאמן נערים לאומית, אבל יש רק אחד שיכול לקבל את הקבוצה כל שנה. זה מצב שעלול לעורר הרבה תסכול, ולכן מאוד חשוב לי שבמערכת יהיו אנשים שיודעים להתמודד עם התסכול הזה, וגם לפרגן לחברים שלהם שקיבלו את התפקיד שהם רצו.

לשמחתי הרבה זו בדיוק המערכת שלנו היום, ואני מאוד שמח - שלא לומר מתרגש - לראות את היחסים החבריים והחמים שבין המאמנים שלנו.

יהוא אורלנד (עמק חפר):

מאמנים כריזמטים אשר מתמחים ביכולתו האישית של השחקן.

מתן בירנבאום (עמק יזרעאל):

לפני הכל אנחנו מחפשים אנשי חינוך ואח"כ כדורסל.

חשוב לנו מאוד שהמאמן יהיה רעב ללמידה ושיפור ואחד שבא לטווח בינוני עד ארוך ולא לשנה או שנתיים.

הרוב המכריע של מאמני המועדון גדלו ושיחקו במחלק הנוער של עמק יזרעאל ולכן ההכרות שלנו איתם עוזרת מאוד ומקצרת את תהליך הלמידה של המאמנים.

נתי כהן (אשדוד):

חשוב לי מאמני כדורסל שהם קודם כל בני אדם, עם אישיות טובה, בעלי ערכים. מאמנים שפתוחים ורוצים ללמוד ולהשתפר.
למאמן חשוב שתהיה כריזמה, יכולת ללמד ולהעביר מידע, יכולת לנהל אנשים ולהתנהל עם אנשים מעבר לשחקנים שלו וברמות גבוהות / בוגרות יותר גם ניהול משחק חשוב למאמן.

עידן אוסטרייך (גלבוע מעיינות):

מה שהכי חשוב לי במאמנים שלנו זה תשוקה ואהבה למשחק, ואהבה אמיתית לילדים. את השאר אפשר ללמוד.

בנוסף חשוב לי שהמאמנים יהיו באוריינטציה של פיתוח היכולות האישיות של השחקן.

עידן לנקרי (הרצליה):

שלוש התכונות החשובות לי ביותר הן:

1. צניעות ופתיחות ללמידה.

2. מחויבות.

3. יכולת לקיחת אחריות.

עידן פלדה (הפועל תל אביב):

כמעט לא החלפנו מאמנים בתקופה שלי. המחלקה בריאה ואנחנו סומכים עליהם מאוד. חשוב לי שהמאמן יהיה מאוד יסודי. שהניצחון לא יהיה מהות העניין, אלא החינוך, ומחויבות כלפי הקבוצה והמועדון. אני רוצה שמאמן יבקש יותר אימונים, יהיה בקשר עם השחקנים מעבר לשעות האימון. ייתן אקסטרה.

רוני קאן (קרית טבעון):

צנועים.
שרואים בכדורסל דרך חיים.
שמבינים שכדורסל הוא כלי לחינוך והעברת מסרים.
שיכולים להשתלב במערכת מבחינת עזרה הדדית ושיתוף פעולה.
שיהיו יצירתיים וידעו לשלב את ה"אני מאמין" שלהם עם ה - dna של המועדון.
שיהיו מגוונים מבחינת דרכי העבודה - יסודות משחק, ניתוח וידאו, גיבוש, אספקט מנטלי, ניהול משחק (בעיקר מגיל ט' ומעלה).

רפי בוגטין (רחובות):

מאמנים צעירים שאפשר לעצב עם שיטה ודרך.

מחויבות, אינטליגנציה רגשית, רצון עז ללמוד ולהשתפר ובורח מבינוניות!

תומר בן חמו (ברנר):

שאלה מאוד מורכבת. מצד אחד אני מחפש מאמנים צעירים שרוצים להתקדם ורוצים ללמוד, מצד שני לקבוצות הנוער והנערים אני מחפש מאמנים עם ניסיון.

אבל הדבר שמוביל אותי בשני המקרים זה מאמנים שיהיו מחויבים ב 100 אחוז למועדון. מאמנים שיבינו שהפועל ברנר זה בית ומשפחה קודם כל. ובית ומשפחה לא עוזבים כל כך מהר.

מאמנים שמאמנים אצלי נמצאים בדרך כלל לאורך זמן ואני מאוד מאמין שזה הבסיס להצלחה שלנו.

כמובן, באישיות של המאמן אני מחפש בנאדם שיהיה קשוב לשחקנים ושישמש כמנהיג ודמות שהיא מודל לחיקוי.

לחזרה לעמוד הראשי של הפרויקט לחצו כאן

מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? שתפו!
פסח
כתיבה
הטיות
כל יום סרטון
פוקוס
כישלון
קבלת החלטות
פוטנציאל
שינה
אמונה
מטרה
סימני דרך
גיוון
עצמאות
קורונה
לחשוב כמו אלופים
ביצועים
כלים מנטליים
תחרותיות
משמעת
תקשורת
אחריות
מנהיגות
פציעה
יכולת גופנית
מנטור
פילוסופיה
שחקן ותיק
קושי
וודן
ביטחון
מיינדפולנס
זכוכית מגדלת
כיף
הקרבה
עונג שבת
הכנה
הרגל
מוטיבציה
שחיקה
תמיד קדימה
חוויה
הורים
סטנדרט
התמדה
גריט
למידה
הסבר
במשפט אחד
פשטות
קובי
student of the game
פודיום
רוטינה
קריירה
תירוץ
סדר עדיפויות
תרבות
פודקאסט
יצירתיות
עשייה
פירגון
הלך רוח
כישרון
אלברט איינשטיין
מיינדסט
אהבה
חינוך
שיחה
מאמץ
כשרון
מופנמים
אופי
מועדון קריאה
תכנון
דחיית סיפוקים
חסכון
דרך
זמן
תהליך
שקדנות
סבלנות
הרצאה
אסטרטגיה
הוראה
לימוד
התחלה
אנדרס אינייסטה
פפ גווארדיולה
תודה
אימון
השראה
הצלחה
מצוינות

A season on the brink / John Feinstein

גנבת האושר

כשהכיסא עף למגרש

האם יש טכניקה אידאלית?

ניהול משחק בגילאים צעירים

שני נילים ותסמונת המתחזה

זה הבית שלי

זום אאוט

הסתברויות במקום ציפיות

מה אני עושה כשאני מתרגש

קל להיות עסוקים

Playing for keeps / David Halberstam

דרך הקאיזן / ד"ר רוברט מאורר

איך לקרוא יותר טוב? חלק 2

השפעת דברי המאמן על המשחק

איך לכתוב יותר טוב?

איך לקרוא יותר טוב?

סיכום עונה בקבוצת הנערות

טיפ טיפ, פוסט #2

נקודת מבט

אפקט דאנינג-קרוגר

תסמונת המתחזה

האם אני טוב/ה מספיק?

שימוש נבון בווידאו

לתת פתרון או לא?

Myths of sport coaching 2,5,10

הבנה/מהירות/הנאה - בחרו 2

טיפ טיפ, פוסט #1

Myths of sport coaching 1,4,9

על עצב וזיכרון

על עלים ועל הסתגלות

על השפעה ארוכת טווח

מולטי טאלנט

בתוך הראש שלנו

להתייחס לאדם כמו שהוא יכול להיות

על אימון והפקה מוזיקלית

על חשיבות המסע

ממבט ראשון / מלקולם גלדוול

10 מחשבות על להיות שוליה

עונג שבת - ג'ון סטוקטון

Assisted / John Stockton

שיווי משקל נאש

דרכים ליצור מזל - 6

Range VS Peak

הספר Peak - האם 10000 זה מספיק?

סיפורים על פופוביץ'

האתגר בכתיבה / טה-נהיסי קואטס

גריט - פרק 12 - תרבות של גריט

גריט - פרק 11 - איפה צומח גריט?

גריט - פרק 9 - תקווה

גריט - פרק 8 - תכלית

גריט - פרק 7 - אימון

גריט - פרק 6 - עניין

חשיבות הכתיבה וסיכום האימון

גריט - פרק 5 - איך מצמיחים גריט?

גריט - פרק 4 - כמה גריט יש לך?

גריט - פרק 2+3 - מאמץ וכישרון

גריט - פרק 1 - פשוט לבוא.

Grit / Angela Duckworth

do your job

פוסט סיכום יום הולדת

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - הפרק עם עודד קטש

טיפים ללמידה 48-50

טיפים ללמידה 45-47

טיפים ללמידה 43-44

טיפים ללמידה 42

טיפים ללמידה 40-41

Red and me / Bill Russell

טיפים ללמידה 37-39

תובנות ממשחק הכדורסל - קריסטל דיינג'רפילד

טיפים ללמידה 34-36

טיפים ללמידה 31-33

טיפים ללמידה 28-30

טיפים ללמידה 25-27

טיפים ללמידה 22-24

טיפים ללמידה 19-21

טיפים ללמידה 16-18

טיפים ללמידה 13-15

טיפים ללמידה 10-12

טיפים ללמידה 7-9

טיפים ללמידה 4-6

טיפים ללמידה 1-3

The little book of talent

מי מפתח אצלנו מיינדסט?

מיינדסט ומערכות יחסים

ג'ינו אוריימה - הפלייליסט המלא

מיינדסט - תבנית חשיבה של מנהיגים

לצאת מהקווים - מאמנים מדברים על אימון - הפרק עם ליאת גלר

מיינדסט - תבנית חשיבה של אלופים

מאסטרקלאס במשחק עם סמואל ל. ג'קסון

Geno / Geno Auriemma

מיינדסט - על יכולת והישגים

מיינדסט - בתוך תבניות החשיבה

Mindset / Carol S. Dweck

שבעה מאפיינים של הקפטנים הגדולים - 7

שבעה מאפיינים של הקפטנים הגדולים - 6

שבעה מאפיינים של הקפטנים הגדולים - 5

שבעה מאפיינים של הקפטנים הגדולים - 4

למה ילדים מסוימים מתחילים לדבר מוקדם מאחרים

משחקים יפה עם אחרים

אולי יעניינו אותך גם הפוסטים האלו...

בחזרה לעמוד הבלוג